.

.

söndag 28 april 2013

En liten paus!

Det blev en liten paus men nu är jag här igen. Veckoslutet kom med fullfart. Min mamma kom till oss på fredag kväll och som ni vet är det alltid lika roligt att ha henne här. Vi satt uppe sent och pratade på fredag kväll och på lördag kom Essams kusiner hit. Oj så rolig dag vi hade vi var ute hela dagen. Pojkarna lekte indianer och sprang uppe i skogen med pil och båge. Vi drack kaffe och åt muffins utanför lekstugan och jag fixade lite på vår nya ute plats som kommer på nedre sidan av gården. På nedre sidan har jag utsikt över min trädgård där skiner solen varje morgon och förmiddag så det är en helt ypperlig plats för sommarens morgon kaffe. Jag har även lämnat plats åt mina tomat och majs plantor där för det är en så varm plats så där tror jag plantorna kommer trivas och vad är inte bättre än att sitta och äta tomater. =)

Såhär såg min nya uteplats ut i slutet på veckan. Jag skall lägga upp en lite nyare bild senare för jag har nog kommit lite längre än såhär.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar