.

.

tisdag 9 april 2013

En av mina favorit sysselsättningar

Nu har jag satt i gång med att så. Det skall bli blomkål, pumpa, sallad (olika sorter), gurka, tomat, majs, dill, persilja, örter av olika slag, morot, lavendel, paprika och en massa annat som jag just nu inte kommer ihåg. Lite blommor skall det också bli indiankrasse och blomma för dagen.

I söndags köpte jag min efterlängtade trädgårdshylla som nu står i köket men så fort det blir varmare får den flytta ut i trappan och sedan ut i trädgården. Jag är så nöjd med mitt köp hyllan är stadig och där får alla mina odlings grejer plats.

Ni får ursäkta blogg torkan men jag har haft fint besök från kristinestad och det har blivit sena nätter och en hel del skratt och prat. (Mellan raderna kan ni läsa vin och fresita.)

Hur har din vecka börjat?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar