.

.

lördag 18 augusti 2012

Lördag snart..

..söndag! Har haft fullt upp men inget att blogga om trots det. Veckan som gått har vi ganska långt fått börja vänja oss vid alla nya tider som skall passas. Elias har börjat jobba kvällar så det resulterar i en del ordnande ibland om jag har t.ex. kvälls möte. Och alla dessa tidiga väckningar Essam är inte alltid så pigg på att stiga upp och skulle gärna sova lite längre. Men visst man kommer sakta men säkert igång efter den långa sköna sommaren.

Hösten är på kommande jag kan känna det i luften. På kvällen blir det fuktigt och svalt. Jag hoppas på varma dagar ännu så att min majs i trädgården skulle få hinna bli färdig och regniga dagar så jag vågar gå i svampskogen lite också. För er som inte vet så går jag helst eller rättare sagt ALDRIG i svampskogen då solen skiner och det är varmt för jag har så obehag för ormar.

Här en bild av Essam idag. I sin fina Kalle Anka blus som han och Elias köpt i Israel. Han hade en hög med kläder med sig då de kom hem och helt ljuvliga kläder dessutom det. Jag skulle också vilja ha en blus som det står "don't mess with me" på för vissa dagar skulle en sån bara vara den perfekta klädseln.

Ha det så skönt och njut av veckoslutet. Nu skall denna nattuggla börja söka sig till säng.. Go'natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar