.

.

tisdag 7 augusti 2012

4 veckor!

Jo fyra veckor det går fort så känns det iaf nu. Men för fyra veckor sedan tänkte jag hjälp det här kommer jag inte klara av. Nåja nu har fyra veckor gått. Efter att jag slutade jobb styrde jag pärlan mot Helsingfors-vanda flygfält för att hämta hem mina grabbar. Tänkte passa på att fotografera dem då de kom men tårarna började spruta på denna känsliga mamma då jag såg essam och Elias komma gående. Så att fotografera var nog då för stunden det sista jag tänkte på! Så det blev bara ett foto som jag tog före de kom.
Hela vägen från helsingfors hem satt essam i bilen och prata mamma, mamma och mamma. Oj så jag har saknat hans prat, frågor och finurligheter. Nu ligger essam i sin säng och vrider och vänder på sig och får inte sömn. Men åh så skönt att ha dem här. Huset är fullt av liv. Köket är ett stort kaos av väskor, gåvor, kläder och mat! Just nu orkar jag inte tänka på kaoset utan väntar på att essam skall få sömn så jag själv slipper i säng! Tidig väckning imorgon!

Skall sätta upp lite bilder på vad för finheter min man hämtat till mig och lite bilder på alla vackra snäckor de plockat till mig! Men det får bli en annan dag. Just nu är jag bara så lycklig!

God natt och sov så gott snart är det midnatt



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar