.

.

tisdag 14 augusti 2012

Attackerad

Ja hörni gott folk. Vi gav oss iväg på en länk Essam och jag då vi kom hem. Essam på cykel och jag till fots. Nåja iväg kom vi och såklart då vi kommit en ganska god bit blev vi attackerade av massor av äckliga älgflugor. Jag som är van att röra mig i skogen trodde jag sett mycket älgflugor men dethär var nog toppen alltså. Man skulle tro att det räckte med den attacken men nej nej sedan blev vi anfallna av en hög flygmyror mina röda träningsbyxor var helt vart prickiga nu är vi säkert hemma bakom lås och bom.

Essam var första dagen i förskolan idag. Han var så viktig och stor pojke imorse då han hoppade på bussen. Nu tror jag spänningen lagt sig så förhoppningsvis sover han länge och gott inatt. Det tänker iaf jag göra!

Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar