.

.

måndag 4 juni 2012

GårdsloppisRally

Snart är det dags! För en tid sedan anmälde jag oss och vår gård till gårdsloppisRally. Vi kommer ha café och loppis här på gården. En riktig möjlighet att få tömt i vedlidret, garderoberna, förråden och garagerna. För er så är det en chans att komma ut och fynda eller dricka en kopp kaffe.

Det skall bli så spännande. Imorgon skall jag baka och plocka fram allting!! Koka kaffe och placera ut några loppis skyltar en nere vid vägen och en här uppe. Hela huset är för tillfället ett stort kaos men huvudsaken är att allt ute är klart.

Idag har jag bakat maränger och satt i påsar som kommer finnas till salu i café. Och så var Sara från mågby hit och vi planerade lite inför morgondagen. I Essams rum plockade jag bort lite pussel i prima skick som jag säljer bort i morgon.

Så välkommen ut till Lilltervo hoppas vi ses i morgon!


http://www.efbyar.fi/loppis-


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar