.

.

lördag 27 juni 2015

Semester

Hej på dig! Vi börjar nu äntligen semestern med Essam. Elias skall jobba ännu men för mig blev det nu sommarlov. Vi börjar med ett besök till min mamma och T. Det skall bli shopping och roliga aktiviteter i en veckas tid. Jag hoppas på många fynd, vackert väder och trevliga stunder tillsammans med min mamma. För Essam blir det att packa väskan tredje gången denhär veckan =) snacka om att vara i full gång. Så idag är det verkligen skönt med lite lugn och ro här hemma. Jag skall också köra andra gången i mitt liv i Stockholm tanken skrämmer mig lite men det går nog bra. Med nya bilen känns ingenting omöjligt. Sedan har jag intalat mig själv att nu är jag 29 år så nu är det mer än rätt att jag tar mig själv i kragen och kör i Stockholm. Det har blivit någon tokig grej dethär med att jag aldrig kört det har alltid råkat sig så behändigt att Elias har kört. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar