.

.

lördag 5 april 2014

Shopping

Målvakts handskarna som Essam köpte idag för sina sparade pengar. Nu är han mycket nöjd.

Simmarna behövde också nya simglasögon. Det övre paketet är mitt och det nedre paketet är Essams.

Sist men störst medicinlådan! Jag var varit så irriterad på alla mediciner som snurrat runt och inte fått plats i gamla lådan så nu har vi en rymlig fin låda. 

Nu skall jag ut och tvätta Essams cykel vi har en köpare påväg nämligen. Essam skall få en ny större cykel med växlar. 


3 kommentarer:

  1. Varifrån har du hittat medicin-lådan, och för en hur stor peng? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Sandra! Jag köpte medicin lådan från Clas Ohlson för 19.90€ så riktigt rimligt pris för en väldigt rymlig låda med lås. =) jag har en brödlåda från Clas Ohlson också.

      Radera
    2. Okej, ett helt rimligt pris :) Precis vad vi sku behöva till vårt hem som lite är på hälft ännu! hoppas de har kvar den ännu då ja kommer hem från Estland i slutet av månaden :)

      Radera