.

.

lördag 25 januari 2014

Sjuklingen

Jag har varit sjuk. Efter att ha haft feber tre dagar så känner man sig ganska däckad idag är det fjärde dagen men än så länge ligger tempen på normalt. Tur finns det kaffe så man piggnar till. För nu smakar kaffet igen och idag då jag vaknade kände jag mig igen lite mera som en människa. Usch dethär med att vara sjuk är verkligen inte roligt. Högen av byke har växt till ett berg. Under soffan lurar damm råttorna fram och varendaste en blomma ser ledsen ut då de inte fått vatten.
Men det får bli en lugn lördag iaf det är bäst att inte köra sig slut med en gång.

Här en bild på en liten dock mössa som jag virkat. Vi har kört igång ett litet projekt med mamma som heter "projekt skrållan". Min fina brorsdotter fyller år om några månader och ni kan ju säkert ana vad hon kommer i present. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar