.

.

lördag 21 december 2013

Vantar till essam

Jag bestämde mig plötsligt för att sticka loovikka vantar till essam. Vantarna är så varma och sköna vintertid speciellt om dom är tillräckligt tovade blir dom varma och sköna vantar. Där stod jag sen och inte visste alls vad för färgs vantar jag skulle sticka. Till sist bestämde jag mig för att sticka ett par mörk gråa sedan sy på detaljer i någon trevlig färg. Jag har också reflex band som jag tänkte sy fast så att min snälla essam syns i vinter mörkret. Just nu ligger vantarna och badar i ett varmt skönt tallsåps bad. Jag har ännu inte tagit några bilder på vantarna eftersom jag stickat  lite i smyg för att essam skall få dem till julklapp. Det gäller att smyga och smussla så att han inte skall se vad jag håller på med. Ikväll skall jag ta itu med lite julklapps paketering också hade jag tänkt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar