.

.

tisdag 17 december 2013

Ett rum klart

Såhär juletider så brukar jag ta mig själv i kragen och julstäda. Nu har jag då ett rum klart från tak till golv. Granen fick en ny plats i ena hörnet av vardags rummet där den nu står och sprider jul stämning. Jag fyndade en massa fina julgrans kulor på mellandags rea förra året. I år skulle jag vilja fynda en ny gran för vår börjar se lite skam filad ut och en vacker guld stjärna skulle inte vara helt fel heller. Vet inte varför granen bara får mera och mera guld pynt. Hmm jag är helt klart inne i en guld fas. Dock kan jag tycka att guld är varmare än silver, rött skulle förstås kunna vara ett alternativ men inte helt min färg. Mörkblått älskar jag men hitta sen fina julgrans pynt i den färgen är inte alltid det lättaste.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar