.

.

söndag 17 januari 2016

Hurtbulle varning

Idag hittade jag en del av träningsglädjen igen då jag glatt susade över åkervägen med mina skidor i solens sken. Kanske är det solen som gör att man börjar hitta energin igen. Hur som helst kände mig så full av energi att jag gav mig ut på en snabb, kort länk också för att få ett bra avslut på veckan. Imorgon blir det rask promenad eller så springer jag en kort länk på malmen medan Essam har träning vi får se hur det känns. Idag känns det iaf toppen. En del av min energi har min man smittat av sig på mig. Han är så duktig som nu gått ner 20kg helt otroligt säger jag bara. Så det är bäst man tar sig i kragen lite så man hänger med. Om kroppen orkar och jag nu kommer igång med träningen är mitt mål för 2016 att gå ner åtminstone 12kg till sedan börjar jag vara ganska så nära min ideal vikt där jag borde vara för att må som bäst. Nu ger vi järnet!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar