.

.

söndag 3 januari 2016

En gäst

Oj så jag har väntat på min att min kära vän (Essams gudmor) från Kristinestad skall komma och hälsa på oss. Imorgon kommer hon och vi har en hel vecka framför oss att göra roliga saker tillsammans. Idag har jag plockat och lite lagat ordning i salen där vi också har gästsängen. Imorgon en tur med dammsugaren och kanske iväg och handla en flaska vin eller något som vi kan skåla med imorgon kväll. 
Vänner växer inte på träd men jag har några speciella sådana som kommer vara mina vänner för resten av livet. Som med P som kommer imorgon fast vi inte setts eller pratat med varandra på evigheter så är det som om vi aldrig varit ifrån varandra. Önskar bara att vi hade lite kortare väg och kunde hälsa på varandra lite oftare. Jag vet att dessa dagar kommer gå så fort för vi har så mycket att prata om som vanligt. 

Nu ropar tvättmaskinen på mig snart är all tvätt fixad och klar. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar