.

.

söndag 5 juli 2015

Slåss mot rädslor

För någon månad sedan hade jag nog aldrig trott att jag skulle göra det jag gjort denna vecka. Men nu är det fixat jag kan kruxa av det från listan på saker jag inte vågar göra. 
Det är nämligen såhär att jag har i alla dessa är endast en gång kört bil i Stockholm. I våras fick jag en idé att det skulle vara kul för Essam och mig att åka till min mamma och T på besök då Elias ännu jobbar. I vanliga fall skulle jag säkert ha bokat en resa utan bil. Men inte denna gång jag tog mig i kragen och bokade en resa med bilen med. Det var så nervöst då vi exakt för en vecka sedan startade vår resa hemifrån. Men det har gått så bra jag kan inte fatta vad jag har varit rädd för förrut. Nu har vi en lång dag framför oss på Grace före vi kommer hem och igen är hela familjen tillsammans. 

Tack mamma och T för en fin VARM vecka hos er. Det har varit lika trevligt som alltid. 

Såhär vacker utsikt hade vi då vi tog en liten kaffepaus påvägen hem från High Chaparral 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar