.

.

onsdag 29 juli 2015

Muminmuggar

Jag fick min första muminmugg för många är sedan. Efter det har jag fått många muggar av familj och vänner som gåva eller köpt själv tex säsongsmuggar då muggarna varit på rea efter säsongen. Jag har inte tänkt så mycket på värdet av mina muggar men idag tänkte jag att jag plockar fram alla och tittar att finns det något värde i mina muggar. Och jo det fanns det mina muggar är värda 465€ sådär i lägsta kant eftersom jag tog priserna på muggar som varit i användning. Men inte helt fel inte. Alla prisförslag tog jag från denhär listan http://www.muumitaivas.fi/muumit.html
Nå jag tänker inte sälja mina muggar utan  fortsätta att använda och njuta av muggarna förstås. Jag har inte köpte flera muggar på länge för jag tycker allt gått lite till överdrift då det hela tiden kommer nya muggar. 

Så här hos oss är muminmuggarna i användning både inne och ute. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar