.

.

måndag 19 januari 2015

5:2

Here we go again. Jag har slarvat med mitt fastande över jul och nyår. Visst jag har fastat (lite grann) men inte alls i samma skala som under hösten. Visst jag har tränat (lite grann) men inte alls som tidigare. Så nu är det dags att ta mig själv fast i örat lite och skärpa mig. Så idag har jag fastat och till min förvåning så var det ju inte så svårt heller. Varför har jag väntat såhär länge? Lättja? Troligen det är ju så lätt att tänka "nå men jag börjar nästa vecka" och så har det hållit på nu en längre tid. Men nu får det vara slut på det. Till sommaren hoppas jag känna mig några kilo lättare igen och lite snabbare och längre skulle jag också gärna springa. Så nu ger vi järnet och faktiskt VI för nu har vi ett gemensamt mål med Elias till sommaren.

Med mina nya träningsbyxor som julgubben hämtade så skall det nog bli ordning på mitt springande också!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar