.

.

måndag 31 december 2012

Nyårsafton

Snart är nyårsaftonen här. Fresitan är på avkylning och raketerna inhandlade. Nu har vi ätit och alla är mätta och belåtna så denhär kocken får ta en liten paus medan semlorna gräddas i ugnen och diskmaskinen är igång för jag vet inte hur mångte gången. Thank God för diskmaskinen annars vore livet tufft. En liten chock får man nog att få ett hushåll med sex personer att rulla är inte någon dans på rosor precis. Jag har inte gjort annat än kockat och städat upp. Javisst ja jag hann ut och bygga två snölyktor jag blev lite sur då alla mina islyktor har smällt bort så i min ilska byggde jag snölyktor i stället hoppas de fryser på lite nu så inte dom också smälter/regnar bort!

Nyårsaftonen till ära en bild på Essam i Sverige där det fanns betydligt mycket mera snö än vi har nu. Iklädd ett rea fynd jag och min mamma råkade fynda en ny five seasons vinter jacka och byxor till Essam för 499kr. 

Gott nytt år! Må det nya året ge er mycket lycka och kärlek!

1 kommentar:

  1. In i det nya året vill jag önska dig hälsa, lycka och glädje m.m kram från mamma

    SvaraRadera