.

.

onsdag 26 december 2012

Efter julefrid...

..kommer mellandags rea! Började med lite fynd idag bilder kommer senare. Essam är nöjd och lycklig julgubben lämnade en säck julklappar till oss. Essam var lite orolig om julgubben skulle hitta men det gjorde han som tur. Annars firar vi inte så mycket jul på det gamla traditionella viset. Påriktigt jag tycker det bara blir stress för alla. I min familj firar vi jul genom att vara tillsammans, äta gott och vänta på ett tecken att julgubben kommit. Sedan är det bara lugn och ro resten av julafton . För mig blev det att hjälpa Essam att bygga lego och sticka. Bytte genast till mina nya flanell pyjamas byxor som julgubben hämtade till mig. Oj oj så sköna byxor måste inhandla några par till synd så kan man inte gå på jobb i pyjamas byxor. Eller man kan men tror nog mina kära arbetskompisar skulle börja fundera om jag kommer så på jobb efter semestern.

Imorgon är det mera shopping som gäller!

Ha det så skönt alla! Hoppas ni fått ha en fridfull jul.

Mina nya vackra pyjamas byxor! Tack julgubben!

Min söta Essam även han i ny pyjamas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar