.

.

söndag 16 september 2012

Veckoslutet

Veckoslutet kom och gick vi hade mommo alltså min mamma här på besök över veckoslutet. Alltid lika skojigt att ha henne här och alltid känns det som om tiden inte riktigt räcker till. Vi har gjort en massa skojigt jag köpte nya glas (igen) denna gång från Ikea glasen jag köpte är blåa, gröna och gråa. Som ni säkert minns så var det inte så länge sedan jag köpte glas tyvärr var kvaliteten på glasen så dålig att flera gått sönder och fastnat i varann. Så bestämde mig för att köpa nya glas istället. Glasen passar bra ihop med våra tallrikar och speciellt med vårt olivgröna gamla tak som vi har i köket. Jag har drömt om mitt nya kök dethär veckoslutet och har tänkt mig att nedre skåp i ek och övre skåp i gräddvit glansig yta skulle passa fin fint med vårt vackra gamla orginal tak. Hoppas på ett färdigt kök om några år men det är svårt att säga då vi inte riktigt vet vad för överraskningar som väntar bakom väggarna.

Hoppas ni alla haft ett skönt veckoslut och är utvilade inför den nya veckan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar