.

.

onsdag 22 februari 2012

Våren på intågande?

Denhär sjuklingen står ute och luftar sig lite. Visst är det roligt att stå och lyssna hur det droppar från träden. Men blev dock lite ledsen då jag såg vad min midsommar ros blivit utsatt för i år igen. Den var så stor och fin i somras. Bara jag blir frisk skall jag försöka rädda den. Nu orkar jag inte och snön är helt mega tung. Det är inte första gången den blir under snön som rasar från taket men sådär platt har den inte blivit förr.

Nu skall jag gå in och dricka te och fortsätta vila! *suck* Vill vara frisk nu jag fattar inte hur de kan göra så ont i örat och halsen då jag sväljer. Det känns inte som någon vanlig flunssa. För den går de att någorlunda leva med men inte dethär. Hoppas blodprovet visar något imorgon eller svalgprovet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar