.

.

fredag 10 juli 2015

Måla måla

Ni vet dom där projekten som man påbörjar och det är så roligt. Efter en stund är det inte lika roligt och projekten hamnar på hyllan. Dethär är just ett sånt projekt men idag fick jag iaf två stolar färdig målade och en av sofforna är nästan klar också ja och så har jag två små stolar till som skall målas. Men oj alla dessa skrymslen och vrår som man måste komma åt. Det tar tid skall ni veta. Bara allt är målat så skall jag snickra ihop ett bord också. Det gör inte saken lättare att Stampy och Li fröknarna jätte nyfikna måste komma och gå längs med alla nymålade stolar. Därför blev jag tvungen att lyfta upp stolarna på soffan då jag målar så att inte kattorna blir alldeles vita.

Ha en skön kväll kära läsare. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar