.

.

onsdag 15 oktober 2014

Packa, packa liten kappsäck

Påriktigt att det skall vara så svårt att packa väskan. Vad behöver man med? Varma kläder, snygga kläder, tränings kläder.. Shit men då det blir så mycket ju! Jag måste kolla över ännu vad jag skall ta kanske jag byter ut ett par jeans till strumpbyxor och kjol (det tar ju mindre plats i väskan)! =) Jag förstår inte människor som kan resa med endast en ryggsäck på ryggen. Vart sätter man smink, kläder, skor?!? Inget för mig men jag beundrar människor som kan resa så. 

Dessutom så vet jag att väskan kommer fyllas med inköp hos mamma också så det är bäst att lämna lite plats för sånt. Nåja jag hinner ännu fundera vad jag behöver och inte behöver kvällen är ung. En kopp kaffe gör säkert susen. Problemet är väl det att vi vanligtvis tar bilen med över till Sverige men det är ingen point då endast Essam och jag skall åka. Annars är det bara att proppa bilen full men grejer sidu.

Ha det så bra! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar