.

.

söndag 17 augusti 2014

Roligt att fynda

Det är roligt att göra fynd senast för någon dag sedan gjorde jag ett litet fynd. En blombänk! Javisst en sån behöver man då man inte har fönsterbräden. Jag slog till direkt och betalade för en sliten retro blombänk endast 2€. Min tanke var att måla den men hade inte tålamod att börja slipa och måla just idag så jag torkade av den och testade hur det känns att ha den i vardagsrummet. Tanken är att jag målar den sedan då jag bestämt mig vad för färg så att jag inte går och förstör den med någon färg som sedan inte alls passar. Det blir så lätt att man drar på ett varv med målfärg och så tappar möbeln all sin charm och karaktär och det vill jag inte. 

Men jag är nöjd med mitt fynd omålat eller målat det gör inget. I vilket fall som helst passar den in i vårt hem. 

Mitt fynd!

Lite mörk bild men där står den nu min vackra blombänk.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar