.

.

tisdag 19 mars 2013

Hej och hopp!

Jag har alldeles just tränat färdigt och nu kollat lite om det minskat någon cm här och där på min kropp. Jag måste bara berätta att jag inte tycker om att stirra på vågen utan tycker att man ser resultatet mycket fortare om man mäter.

Resultatet efter 1 veckas träning

Bröst= -2cm (YEEE!)
Midja= -1cm (YEEE!)
Stuss= -2cm (minus igen jippie)

Lår= -4cm!!! <- kolla in!
Övre arm= -1cm

På riktigt jag är helt förvånad tänk på en vecka bara så här mycket bort och relativt jämnt också!

Sedan jag började träna har jag varit piggare! Jag har orkat mycket mera och haft helt otroligt mycket energi vilket passar mig perfekt. Jag är annars en väldigt energisk människa som alltid har flera projekt på gång så energi är verkligen något jag behöver. Nu är verkligen motivationen på topp!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar