.

.

onsdag 4 mars 2015

Regn och rusk

Fast det regnar beslöt jag mig för att inte vara en lat en utan istället bege mig ut på en liten tur medan Essam hade scoutmöte. Det blev tappra 5.5km och nu känns det skönt i både kroppen och i knoppen. Man får rensa bland tankarna då man tränar och ibland behövs det verkligen. 

Jag drömmer om att få börja greja i trädgården och hoppas finna tid att börja så lite smått inne redan. Problemet är att alla odlingar inomhus tar ganska mycket plats. Så bara det blir lite varmare kan jag börja rada upp odlingarna i salen som nu ännu är för kall för odlingarna. Men snart så då skall jag börja. En stor hög med mylla står högst upp på önskelistan just nu. En sådan behöver jag så att jag för fyllt alla mina odlingslådor med ny mylla. 

Denhär bilden är från 14 april förra våren. Då sådde jag första odlingarna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar