.

.

onsdag 3 december 2014

Vasa i siktet

Ja hörni kära läsare. Min resa upp till Vasa närmar sig. På fredag eftermiddag startar jag min lilla resa. På lördagen blir det tidig väckning och en livlig dag. Då skall min kusin Annika och jag sälja på kvinnornas julmässa. Det skall bli så roligt! Jag har väntat och väntat på denhär dagen och nu är den snart här. Efter kvinnornas julmässa blir det att umgås med en av mina finaste vänner Patricia. Vi träffades för många år sedan då vi båda flyttade till Vasa för att studera. Så vi har gått genom många år av glädje, sorg och otroliga strapatser tillsammans. Många strapatser som jag inte precis är stolt över men man kan skratta åt allting nu såhär många år senare. Det tråkiga är att Patricia och jag bor så långt ifrån varandra men inget kan stoppa äkta vänskap. 

Stjärnan har faktiskt lite med texten att göra. För det är vårt första julpynt jag köpt tillsammans med Elias då vi flyttade ihop i VASA! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar