.

.

måndag 4 januari 2016

Stor städning

Nytt år och ny ordning! Jag har tömt nästan hela min garderob och plockat ihop allt skräp från skrymslen och vrår. Så nu har jag stått ute och eldat upp allting under de senaste två timmarna. Allt skräp som man sparat på också. Det gör mig galen varför jag inte kan kasta bort saker vartefter utan sen står jag en hel dag och städar. Borde varje vecka nu elda en brasa med gammalt skräp så skulle vårt hem nästa år ha en helt annan ordning. 

Varför sparar man på allt? Kanske för att vi har stort hus och bra med plats? Vem vet men nu skall vi nog skärpa oss eller jag iaf Elias är ganska så ordningsam han det är nog mera jag som lämnar en massa överallt. 


Ordning och reda i garderoben. Jag har kastat åtminstone 10 par jeans! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar