.

.

söndag 10 maj 2015

Fartfyllt veckoslut

Det har varit fullt program hela veckoslutet. Jag hade min fina mamma här över veckoslutet och vi har bara gjort trevliga saker. Det blev en mor och dotter dag i Åbo igår. (Passade ju bra då det idag är morsdag). Det var lite shopping och mycket prat sedan träffade vi Elias och Essam för en god middag på Niska. Det blev inte så mycket shoppat men det bästa jag köpte är mina nya springstrumpor. Jag trodde aldrig att det skulle vara någon skillnad på hurdana strumpor man har men efter detta köp så måste jag erkänna att jag haft fel. Det är stor skillnad på hurdana strumpor man har då man springer.

En annan sak vi gjort mycket dethär veckoslutet är geocaching. Det är något som helt klart passar alla i vår familj och det är lika roligt för oss alla. För er som inte vet vad geocaching är så säger jag bara att det är en worldwide skattjakt. En super billig hobby för hela familjen. 


Kram på er! Nu skall jag stretcha efter min lilla länk på 5.2km träningen går bra nu och det är härligt att dra på sig springtossorna och sticka ut på en tur. (Regnet som öser ner här stoppade mig inte idag).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar