.

.

torsdag 23 april 2015

Mitt i allt kaos

Här hemma är det kaos. Jag beslöt mig för att ändra om i salen som fungerar som gästrum, arbetsrum för mig och ett vardagsrum med piano. Det är inte alltid så lätt att möblera ett rum med så många olika funktioner. För att få lite extra förvaring lyftade vi Ikea expedit hyllan upp på en gammal byrå. Nu skall alla saker bara plockas tillbaka på sina platser eller få nya platser. 



Denhär delen av rummet är klart. Vi har inte köpt några nya möbler till salen utan det är mest ärvda möbler som vi fått. Så det är en salig röra av olika stilar men det stör verkligen inte mig. Jag älskar då allt är lite annorlunda och inte plockat från en stor inredningsbutik som börjar på I och slutar på KEA. Visst handlar vi där också men inte allt som den stora expedit hyllan önskar jag ibland att jag aldrig köpt. Den är stor och saknar helt personlighet. Men just nu får den duga tills jag får ett arbetsrum på vinden. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar