.

.

lördag 10 januari 2015

Hylla

Jag har en längre tid tänkt köpa en hylla till badrummet men som vanligt är det svårt att besluta hurdan hylla. Men så hittade jag en jätte fin hylla som en arbetskompis till mig hade till salu. Köpte den och körde via butiken och inhandlade några burkar sprayfärg. Testade lite först och kom mittiallt ihåg att jag måste ju fota en före bild också innan hela hyllan är vit. Efter att bilden nedanför togs skruvade jag isär alla delar och började spraymåla allt. Eftersom den röda färgen är ganska stark så måsta jag spraymåla hyllan flera gånger för att täcka allting. 


Idag ser hyllan ut såhär den är perfekt storlek för vårt badrum. Jag är jätte nöjd med slutresultatet.

Nu skall vi snart iväg. Essam skall på träning och jag skall träffa finaste kusinen min. Ha en skön lördag kära läsare.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar