.

.

onsdag 31 december 2014

Gott nytt år!

Tiden går och ett nytt år närmar sig. Det gamla året har fört med sig mycket fint och många glada stunder. Tänkte avsluta året med bilder från varje månad under 2014. Nu står 2015 framför dörren och väntar på att få köra igång ett nytt spännande år.

Januari
Under år 2014 gjorde jag många fina fynd bla dessa vackra burkar.

Februari
Essam har förgyllt alla stunder.

Mars
I hemmet har jag satsat på att laga det mysigt och försökt att använda mig av färger.

April 
Jag började greja i trädgården och till påsken lagade vi vackra påskägg med vaxteknik.

Maj
Vi firade min födelsedag och arbetade massor i trädgården för att få allting sått och ordning och reda inför sommaren.

Juni
Sommar och sol gör en lycklig och glad. Jag sålde tvålar på pargasdagarna första gången ever. Och så besökte vi särkänniemi tillsammans Essam och jag.

Juli
Mitt i ett vackert sommar paradis. Det hände mycket hos oss i Juli. Vi fick besök från Israel. Vi besökte Sverige och gjorde några fina fynd där. Avslutade juli med en helt underbar kusinträff. 

Augusti
Helsingfors besök före skolstarten. Härligt med lite familjtid bara vår lilla familj.

September
Våra fina katter Stampy och Li flyttade till oss. 

Oktober
Hösten kom med vackra gula löv och svamp i skogen. I slutet på månaden firade vi Essams födelsedag. Hösten är så vacker.

November
Jag har under hela året stickat vantar och kokat tvål för att i november och december ha tillräckligt med produkter till salu då jag säljer på julmarknaden.


December
Äntligen kom den julmånaden. Jag åkte upp till Vasa och sålde tvål tillsammans med kusin Annika som målar och säljer sina kvastar.  
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar