.

.

söndag 9 november 2014

Söndag

Dagen som det känns att inget går som planerat! Vi började med en lugn skön söndag. Essam gav sin fina farsdags gåva till Elias. Njöt hela förmiddagen medan tvättmaskinen skötte jobbet. Efter att jag tvättat en hel del handdukar så tänkte jag slänga dem i torktumlaren ett varv för vad är inte bättre än mjuka sköna handdukar. Right?! Nå tadaa nu fungerar inte min torktumlare av någon konstig anledning har den bestämt sig för att inte samarbeta med mig idag. Tråkigt då dyra maskiner slutar fungera just då man behöver dem som mest. Men nu skall du inte tro att min söndag slutade så. Tänkte tända eld i köksspisen också för visst är en mysig brasa som sprakar i ett varmt och skönt kök bara så vackert. Men idag av alla dagar så började det ryka in vanligtvis brukar det ge med sig efter en stund och sedan är allt frid och fröjd. Men inte idag för idag bestämde sig köksspisen för att ryka in riktigt rejält. För det ät ju roligt speciellt då man har allt byke på tork som börjar lukta rök. Så nu sitter jag en helt vanlig söndag ute i kökstrappan med alla dörrar uppe, svidande ögon och bloggar. 

Have a nice sunday! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar