.

.

torsdag 7 november 2013

Torsdag

Idag är min andra dag och sista faste dag denna vecka. Jag började fasta tidigare i höst två dagar i veckan alltså tvåfem dieten. Jag började med det helt utan stress och jag tar fortfarande ingen som helst stress över att två dagar i veckan äta lite mindre. Resultatet undrar ni säkert.. Jo kan ni tänka er jag har gått ner 9kg snart 10kg. Helt otroligt säger jag bara. Det känns så underbart att öppna garderoben för nu har jag en massa kläder som jag inte använt på evigheter. 

De dagar som jag fastar brukar jag ha mycket energi. Som idag jag lagar marianne maränger till julmarknaden som jag skall och sälja på nästa vecka. Jag har rört ihop några burkar med uppfriskande badsalt. Sist med inte minst så håller jag på att koka marmelad konfekter. Nu kan ni kanske tycka att hjälp människa ta de lugnt men jag har konstaterat att det är bäst att hålla sig upptagen hela dagen så hinner man inte känna av den där hungern alls. 





Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar