.

.

söndag 20 oktober 2013

Höstlov

Hej på er! Det var en tid sen sist. Har äntligen återhämtat mig efter att ha varit sjuk hela veckan. På fredagen kände jag mig ganska så mänsklig och igår kände jag mig så bra så vi åkte iväg och simma Essam och jag. Idag vaknade jag så pigg och drog på snickarbyxorna (kanske man skulle våga sig iväg på Zumba ikväll). 

Det har hänt en hel del på renoverings sidan. Elias är så duktig som fixar och lagar. Min tvättstuga är så gott som klar. Tvättmaskinen och torktumlaren är på plats. Idag skall sista tapet remsan upp och taklisterna. Golvet väntar vi med så vi sen köper lika golv till köket. Ännu saknas det en hel del i tvättstugan känns det som men vi har beslutat att låta det mogna så att vi inte gör några förhastade beslut. 


Sist men inte minst min duktiga Elias! 


Ni får ursäkta men alla bilder blir av någon anledning otydliga då jag lägger dem här på bloggen.. Skall försöka utreda vad det kan bero på.

Ha en skön söndag! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar