.

.

tisdag 18 juni 2013

Hej!

Det var en tid sedan sist. Det har varit tyst sedan gårdsloppis rallyt. Men jag kände att jag behövde en liten paus. Nu har semestern börjat, solen skiner, Essam är på läger och jag kokar tvål. =) Visst gör jag annat än kokar tvål också men just nu kokar jag tvål. Jag har sålt mycket tvålar mera än jag räknade med faktiskt vilket är roligt. Tvålarna som jag kokat tidigare har varit lavendel, apelsin och oliv tvål. Jag kommer fortsätta på samma bana men det lilla extra som jag satte i tvålarna jag kokade på veckoslutet hoppas jag verkligen gör just mina tvålar underbart sköna. Min mamma hämtade en påse med fin fin sand från Öland så den har jag blandat ner i mina tvålar. Jag väntar med spänning för att få prova och se hur tvålen fungerar. 

Ha en skön tisdag kära läsare! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar