.

.

söndag 23 december 2012

Julgranen

Julgranen ja.. För mig och min familj är julgranen en viktig del av vårt julfirande den sprider värme och julstämning i hela huset. Eftersom jag är allergisk så är det faktiskt en plastgran som gäller för vår del. Jag brukar plocka fram granen i ganska god tid för den är så vacker att ha framme. I år blev vi lite sena med att plocka fram och pynta granen så sent som den 16.12. Men ingen fara nu står den så vacker där. Lite nya julgrans pynt är något jag skall fynda efter jul har jag tänkt nu har vi mycket pynt i guld och vackert så. Guldet passar bra in i ljussättningen i vardagsrummet men man kan aldrig ha för lite julgrans pynt. Ni får se efter julen vad jag fyndat för nya pynt.

Nu vill jag önska er alla en fridfull och skön jul! Imorgon tänker vi bara njuta, slappa och vänta på julgubben. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar