.

.

måndag 15 oktober 2012

Favorit butiker



Köpte desssa tjusiga paketpapper för en tid sen. Häftiga eller? Jag älskar ju allt som har med paket att göra. Snören, paketpapper och kort hör till sånt jag älskar att pyssla med. Dom här skojiga pappren köpte jag från den danska butiken Tiger som har öppnat i Skansen. Jag har besökt den flera gånger redan och inhandlat en massa roliga saker. Bra med butiken är att den är billig och där finns en massa passliga saker som jag köpt till Essams julkalender (kroken med bokstaven E på som jag visade i ett tidigare inlägg). Jag har nog hittat en massa saker som jag själv också behövt så som ljus och virknålar. Besök butiken kära vänner! =) Den påminner lite om lagerhaus i sverige som också hör till mina favorit butiker som jag måste besöka då jag är till sverige.

Ha en trevlig måndagskväll. Snart skall Essam och jag iväg på fotbollsträning. 



Paketpapper från Tiger
Virknålar från Tiger
Ljus från Tiger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar