.

.

torsdag 5 juli 2012

En sommar dag!

Det har varit en riktig sommar dag idag! Vi tog en lugn morgon jag stekte plättar, drack kaffe, essam låg och tittade på film på vår iPad och Patricia och Adam sov. Jag packade färdigt väskorna +lite smått och gott att äta och dricka och sedan körde vi iväg till vackra vackra Ingalunda (min kusins farföräldrars sommarställe). Där njöt vi resten av dagen simmade solade och simmade och solade om varannat. Sedan åt vi glass med jordgubbar mer somrigt kan det inte bli.
Resultatet av dagen är en knall röd Freja. Ja jag är mycket mera bränd än jag var igår. Nåja förhoppningsvis blir det bättre tills imorgon. För imorgon åker vi till stranden igen om vädret är fint.


Vi avslutade dagen med kvälls kaffe i sattmarks kaffe stuga. Så vackert ställe jag sitter så gärna där och dricker kaffe.








Essam tillsammans med min kusin Yanda!
Min gudson Adam
Glass hör sommaren!
För mig är det latte som gäller speciellt i Sattmarks kaffestuga för deras latte är så god!
Söta pojkar på promenad
Och så slutade dagen såhär.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar