.

.

fredag 20 maj 2016

Veckoslut igen

Veckorna bara springer iväg. Helt otroligt idag har det varit jätte varmt och skönt igen. Vi har tumis veckoslut min fina Elias och jag igen. Känns lite konstigt att denhär tumis tiden börjar bli allt vanligare. Visst gör vi mycket roligt tillsammans också hela familjen. Men de att vi har tumis tid tillsammans bara Elias och jag är nytt och lite obekant. Fast nog så viktigt att hitta den tiden i ett förhållande. Jag älskar min Elias så otroligt mycket att det inte går att beskriva med ord. Älskar att sitta tillsammans med honom och prata eller uppleva nya spännande saker tillsammans. Att gå vid hans sida och sova vid hans sida. 

Ja och på tal om tid som springer iväg så fyller jag snart 30. Det känns så overkligt. När blev jag såhär gammal känner mig inte så gammal alls inte ännu iaf. Jag har gjort allting lite avigt i mitt liv. Så som att jag hoppade av skolan och gifte mig sedan ett år senare så var vår fina lilla E påväg. Efter det blev det jobb och studier som tog över min fritid. Och här står jag nu snart 30 år och funderar att nog har jag fått ganska mycket till stånd dessa senaste 10 år. 

Det finaste jag har, jag skulle göra allt i världen för er två. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar