.

.

söndag 6 september 2015

Lördag

Det blev en fartfylld lördag igen. Men ack så härligt att vara omringad av människor man älskar. Fick en liten stund på tumis med brorsdottern så vi lackade naglarna det finns ju ganska många olika nagellack att välja mellan i min nagellack necessär. Och om jag är riktigt ärlig så köper jag ibland såna lite roliga nagel just så jag har om min brorsdotter kommer eller att ta till jobbet ibland och lacka naglarna med barnen. Efter en lång dag med både båtfix, mat, glass så tittade vi på en så toppen film Sune på bilsemester. Senare på kvällen kom Nina hit och vi gick en liten promenad till skogen och plockade massor av svamp. Jeee!! Jag blev så glad då jag fick sällskap till skogen fast nu har Essam lovat att han skall komma med nästa gång.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar