.

.

söndag 28 juni 2015

Packning

Lätt packning vad är det? Jag är så dålig att packa det är så många saker man vill ha med sig som är viktiga. Nu sitter jag här med en stor väska med en hel del saker i. Men det gör ju egentligen ingenting för vi åker med bil så jag får i vilket fall som helst allt jag vill ha med mig att rymmas. Jag menar viktiga saker så som träningskläder och plattången kan man bara inte lämna hemma.

Nervositeten över att köra i Stockholm ikväll är väldigt hög just nu. Fast jag vet precis hur jag skall köra så är det helt mega pirrigt bara jag tänker på det. Fy Freja du skall inte vara en sån fegis!

Nu en kopp kaffe i magen så dagen får en bra start så skall jag packa ihop resten av våra grejer och sen bär det iväg.

Jag kommer sakna dessa fina små..
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar