.

.

tisdag 17 februari 2015

En gåva

Efter en kort dag på jobbet, en helt fantastisk huvudmassage så kom jag hem till mitt mellangård. Jag hämtade in dagens post och vad hittade jag. Jo där låg ett litet brunt paket till mig. Såna små överraskningar gör en så glad. Speciellt då gåvan var en vackert halsduk och jag älskar ju halsdukar av alla de slag. Ni som känner mig vet att jag alltid bär en halsduk. Såhär ser den nya fina ut. Jag känner nu redan att den och jag kommer blir goda vänner. Så mina färger och min stil. Stort tack till avsändaren hoppas du snart kommer och hälsa på oss här på mellangård igen. 

Kram till er alla och hoppas ni har ett sportigt sportlov. Här i Finland är det nu sportlov och många är lediga. Själv jobbar jag och tränar medan mina finaste är och hälsa på farmor och farfar. 

Vad tycks? Fina färger eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar