.

.

lördag 22 november 2014

Hejsan!

Nu har skymningen fallit över Mellangård. Essam är nu påväg och sova och jag skall ta kväll. Jag har packat allt klart inför morgondagens julmarknad. Det är så roligt att sälja på julmarknad stämningen är så fin då det börjar skymma och alla försäljare kan tända ljus och mysa. Det som är viktigt att tänka på är att hålla fötterna varma. Börjar man frysa om fötterna så är det verkligen inte roligt för det är så svårt att få värmen upp sen. Ett tips är att ha något att stå på om det är riktigt kallt tex granris eller en bit styrox. Något varmt att dricka är också bra att ha så att man kan värma fingrarna runt koppen sen.

Jag lagade nya prislappar idag som jag lätt kan knyta fast på mina lådor och korgar.

Ha en skön kväll önskar jag er alla hoppas vi ses imorgon klockan 14 på mostersjulmarknad i pargas. Nedanför en bild på vår snögubbs familj. 

Till vänster Elias, Essam i mitten och jag på höger sida.

Essam fixar fötter till snögubben Elias
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar