.

.

lördag 16 augusti 2014

Nya tvålar

Nu har jag skrivit etiketter och knutit band runt mina nya tvålar. Såhär passligt till augusti har min blåbärs tvål blivit färdig och många lavendel-citron tvålar också. Denhär sommaren har jag satt mina tvålar upp till test. Jag har tvättat håret med lavendel tvål i saltvatten och det fungerade hur bra som helst. Jippie! Under en längre tid har jag nu endast tvättat mitt hår med mina egna tvålar och resultatet är helt underbart. Mitt hår är mjukt, välmående och blir inte sådär äckligt smutsigt som håret blev förrut med vanliga hårprodukter. Dessutom har mitt hår börjat locka sig igen. Så vill du ha ett välmående hår så rekommenderar jag verkligen Mellangårds tvålar. 
På etikett fronten har det också skett förändringar kolla bilden nedan.



Nya etiketterna på framsidan finns rum så att jag kan skriva förhand vad det är för tvål och på baksidan står det vad tvålarna innehåller. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar