.

.

lördag 12 april 2014

Påskmarknad

Såhär började min dag idag. Med ett strålande leende på läpparna. Bilden är tagen några minuter före jag startade bilen och körde på påskmarknad.


Kransar, vantar och så ser man lite av min torggumme kompanjon och kusin Yanda.

Yanda virkar så fint och på bilden ser du hennes söta babytofflor som hon virkat.

Mycket kan man koka men hemma hos mig kokas det tvål. 

Kvastarna är målade av kusin Annika. I hinken ligger några rotborstar som jag har målat.

Sålde även påskägg. Passade väldigt bra då det var påskmarknad och allt.

Yandas vackra pallar som hon målat.

Det var en kylig påskmarknad idag. Jag är fortfarande frusen. Stort tack till Yanda som varje marknad står vid min sida i ur och skur. Du&jag, kusinerna, torggummorna. Utan dig så skulle det inte alls vara såhär roligt att sälja på marknader. Fast tårna är frusna och näsan rinner så är det ändå så roligt. 
Stort tack till alla er som hittade till påskmarknaden idag det är alltid lika roligt att umgås med er marknads besökare. =) 

Men ville bara kika in och visa er bilderna från dagen. Ha det så skönt nu skall jag krypa in under filten så att värmen kommer tillbaka.

Ha en skön kväll! 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar