.

.

lördag 15 februari 2014

Hej!

Mina älskade killar är och hälsar på farfar och hela tjocka släkten. Kan nu föreställa er hur tyst ett stort hus kan bli. Så idag blev jag tvungen att bryta tystnaden med att åka in till stan och shoppa lite. Saknaden efter mina älskade är stor, större än tidigare. Men jag klarar mig för snart kommer mamma och hålla mig sällskap. 


Bloggerskan själv i dags ljuset. Det är så underbart att ljuset kommer tillbaka mer och mer för varje dag. Jag drömmer om vår, trädgård och marknader. 
  En sak jag inte bloggat om på en tid är 2:5 dieten som jag fortfarande håller på med. Jag har gått ner totalt 12kg nu och det känns så underbart. Att ta en selfie känns så bra då man gillar det man ser på bilden. Jag hade en period nu efter jul som viktminskningen stannade upp och stod still en längre tid men till min glädje började den minska igen här i veckan. 

Ha en skön lördag kära läsare. 

2 kommentarer:

  1. Ja, det måtte kännas tomt i ert stora hus. Tur att mamma din kommer snart.
    12kg....snar finns ju inget kvar av dig. Duktigt jobbat

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst blir det tomt. =( man tänker inte på det förrän man sitter ensam. Sen får man förstås passa på att göra såna saker man annars inte har möjlighet att göra. 12kg är mycket men än finns det kvar av mig lite extra. Men sakta men säkert närmar jag mig mitt mål.

      Radera