.

.

onsdag 19 juni 2013

Vår dag!

Här kommer vår dag i ett nötskal! Båtresan var lika tråkig som vanligt som tur kan man spela lite bingo i hopp om att vinna 5000€.( vi vann inte)! Då vi steg av båten blev det en rask promenad på närmare 4km till mommos jobb. Den sista km var allt annat än rask men jag är stolt över att Essam orkade gå utan desto mera gnäll. Vi avslutade vår dag med att igen GÅ till pub Niska där vi åt varsit plåtbröd. Men nu tänker jag säga något jag kanske får ångra ännu men plåtbrödet jag åt på pub Niska i Åbo var faktiskt mycket godare än det vi åt idag här i Mariehamn. Nu är både Essam och jag trötta och tänker inte röra en fena mera idag. Vi saknar pappa Elias (glöm inte vattna blommorna och mina odlingar)!

Ha en skön kväll kära läsare!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar