.

.

måndag 30 juli 2012

Måndag!

Så var första dagen avklarad efter semestern. Det var kanske lite tungt att komma igång imorse efter nattens åskväder som höll mig vaken ganska så sent. Men kom iväg iaf och har haft en kanon rolig dag. Blir alltid lika glad att få vara på jobb och vara tillsammans med mina arbetskollegor! Var på så gott humör så hoppade i träningskläderna genast då jag kom hem och stack iväg på en cykeltur på 14km. Blev lite ledsen då endomondo sports tracker inte fungerade så jag laddade ner en annan sports tracker. Det är nämligen inte första gången endomondo krånglar för mig. I början fungerade den bra men nu har den flera gånger tappat kontakten till satelliten och sen stämmer inte träningsresultatet.
Nu skall jag ta det lugnt resten av kvällen och sedan tidigt i säng så jag orkar upp och iväg imorgon (med cykel)!

Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar