.

.

lördag 19 maj 2012

Stora världen

Jag lämnade mitt trygga lilltervo och min trygga länk runda. Det är inte så lätt då man vant sig vid en viss tur där man känner till varenda backe och sten. Men jag tog modet till mig och begav mig ut i stora världen. Jag vågade dock inte länka utan gick raskt istället. För det skulle vara lite små pinsamt att behöva ringa Elias och be vackert om han skulle kunna hämta mig från granviks dikes kant då benen inte orkar mera. Så jag gick! Nästa gång blandar jag in lite spring så vi får fart på det hela. Det totala resultatet blev idag 10km och jo jag är så stolt! Hela uppförsbacken hem var så tung och jag tänkte nu måste jag stanna men jag bara fortsatte med musiken dunkande i öronen.
Jag vågar inte och vill inte väga mig utan bara träna och känna mig bra och välmående! Vågen struntar jag i!



Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar